Wat is nu eigenlijk Social Media

Volgens Wikipedia: Social media is de ook in het Nederlandse taalgebied gangbare Engelse benaming voor online platformen waar de gebruikers, wholesale viagra met geen of weinig tussenkomst van een professionele redactie, de inhoud verzorgen. Tevens is er sprake van interactie en dialoog tussen de gebruikers onderling.

 

Misschien een pakkende omschrijving: social media…een instrument, een tool, een service die het via internet mogelijk maakt laagdrempelig met elkaar in verbinding te staan.

 

Een greep uit diverse social media

 

En nog veel meer…

 

Social Media , de wereld op zijn kop

Het wereldnieuws ala minuut in je huiskamer, op je werk, in de trein…ja zelfs op je mobiele telefoon waar dan ook 24 uur/dag. Weer een nieuwe term, does viagra have a taste een nieuwe hype? Misschien zal de naam verdwijnen maar het fenomeen zeer zeker niet. Het aantal twitteraars groeit explosief en social media is inmiddels geaccepteerd.

 

Mond tot mond (tweet) communicatie (verbondenheid) wordt steeds belangrijker, je praat niet tegen, maar met mensen.

Alleen zijn organisaties vaak (nog) niet gewend, te luisteren i.p.v. te spreken . Draai daarom de toeter om. Bedenk dat consumenten/cliënten/patiënten anders denken, leer vanuit deze groep te denken, en online generic cialis legal ook hier geldt…what’s in it for me.

 

Het delen van kennis en ervaring groeit explosief en is inmiddels niet meer weg te denken. Consumenten/cliënten/patiënten houden elkaar (via conversaties) goed op de hoogte, zij delen hun ervaringen middels social media wereldwijd en dat alles in een enorm snel tempo. Deze groep is de passieve houding allang gepasseerd, cheap kamagra viagra zij zoeken verder en delen de ervaringen met de wereld. De groep kan je bewust of onbewust, terecht of onterecht maken of breken. Juist om deze redenen is het voor organisaties van groot belang met haar consumenten/cliënten/patiënten in verbinding te staan, Verbondenheid anno 2011 is cruciaal!